chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    “Mijn Burgerprofiel is een goed initiatief. Het sluit mooi aan op ons eigen loket.”

    Pieter Adriaens, Vlaams Agentschap voor Personen met een Handicap (VAPH)

    “Wij tonen de informatie van onze dossiers in Mijn Burgerprofiel, bijvoorbeeld over het persoonsvolgende budget. We doen dat omdat we hopen dat zo meer mensen de weg gaan vinden naar ons eigen loket. Als ze nu inloggen op een ander loket zien ze dat ze ook nog een lopend dossier hebben in het VAPH.” 

    “Voor ons is Mijn Burgerprofiel een goeie zaak. Het is niet zwaar om te implementeren. Het sluit mooi aan op ons eigen loket. Ik vind het een zeer goed initiatief.”

    “Alles staat of valt natuurlijk wel met het gebruik ervan. Hoeveel entiteiten gaan Mijn Burgerprofiel implementeren? Zal het aanslaan bij burgers? Dat is afwachten. “