chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Aansluiten op MAGDA

    Standaard aansluitingsprocedure

    Je kan gebruik maken van het MAGDA-dienstenaanbod door je aan te sluiten op het MAGDA-platform. Daarvoor doorloop je de administratieve en technische stappen van de standaard aansluitingsprocedure. Dit is de meest voorkomende situatie, en dus de meest gebruikte procedure.

    Dienstenleveranciers die MAGDA-diensten in hun commerciële toepassingen willen gebruiken kunnen zelf niet aansluiten. Het zijn hun klanten die als gebruikers van hun toepassingen elk apart op het MAGDA-platform moeten aansluiten. Voor een vlotte integratie is het noodzakelijk dat de 3 betrokken partijen (klanten - dienstenleverancier - Digitaal Vlaanderen) zich hierop voorbereiden. Tijdens een verkennend gesprek maken we hiervoor de nodige afspraken. Neem hiervoor contact met ons op via het het formulier 'MAGDA - algemene vragen'. Een relatiebeheerder maakt vervolgens met jou een afspraak.

    Vereenvoudigde en specifieke aansluitingsprocedures

    Afhankelijk van voor welke instantie je werkt, of wat je exact wenst, zijn er vereenvoudigde of aangepaste aansluitingstrajecten.

    Ik werk voor een…

    In alle overige gevallen dient u het standaard aansluitingsproces voor MAGDA services in uw eigen toepassing of voor MAGDA Online te volgen.