Dat is de slagzin van Het beste moet nog komen, een bewustmakingscampagne met Pommelien Thijs in de hoofdrol. Het doel van de campagne, opgezet samen met het Departement Mobiliteit en Openbare Werken van de Vlaamse overheid en VRT, is om iedereen bewust te maken van het gevaar van afleiding in het verkeer.
Vlaanderen
Contacteer ons
Terug naar overzicht
Stuur een e-mail
Terug naar overzicht
U krijgt een antwoord van 1700 binnen maximaal 2 werkdagen.
Terug naar overzicht
Het bericht werd niet verzonden door een technisch probleem. Probeer het later opnieuw.
Terug naar overzicht
Chat met ons
Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.
Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
Even geduld, uw gesprek wordt zo snel mogelijk gestart.
Het gesprek werd beëindigd.
We ondervinden connectiviteitsproblemen, controleer of u nog een stabiele verbinding heeft met het internet.
Uw aanvraag kan niet verwerkt worden door een technisch probleem.