chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Cobranding

    Een entiteit van de Vlaamse overheid en de externe partner(s) zijn gelijkwaardig en hebben beide evenveel zeggenschap, organisatorisch en financieel. Dikwijls zullen in die situatie beide merken zichtbaarheid willen.

    We spreken bijvoorbeeld van een cobrandingrelatie wanneer een Vlaamse entiteit campagne voert met Europese steun, met een stad of met een provincie, waarbij beide partners financieel evenveel bijdragen.

    Affiches

    • Bovenaan plaats je altijd het merklogo of het themalogo, zoals beschreven in niveau 2.
    • De afzenderstructuur hangt af van het aantal partners. De cobrandingpartner komt links onderaan te staan. Rechts onderaan plaats je jouw entiteitslogo en de door jouw gewenste contactgegevens. Als je project door meerder partners ondersteund wordt, plaats je alle partners onderaan. Je plaatst de gewenste URL daarboven in de gekleurde balk.
    • Je kiest uit drie verschillende stijlen:
      • een trapezium in het wit of in de kleur van jouw themalogo,
      • een gele, witte of gekleurde balk,
      • een witte balk en een dunne gele gekleurde en grijze lijn (alleen als je een foto gebruikt).

    Case: Creative Europe

    • Je gebruikt het merklogo of het themalogo.
    • Het lettertype is Flanders Art.
    • Je gebruikt het witte kader rondom de affiche.
    • Je gebruikt de kleuren van Europa.
    • Onderaan komt geen trapezium.
    • Bij anderstalige internationale communicatie gebruik je het internationale ‘State of the art’-logo.

    voorbeeld cobranding 1 partner voorbeeld cobranding meerdere partners