chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Internationale communicatie

    Kenmerken

    Alle entiteiten stemmen hun communicatie die gericht is naar een internationaal publiek, af op de internationale huisstijl.

    • 1

      Flanders, State of the Art

      De corporate logo's en themalogo's vervang je door het internationale logo ‘Flanders, State of the Art’. Dat logo bestaat alleen in het Engels en wordt niet vertaald naar andere talen. In campagnes gebruik je de staande volle versie van het logo. In stationary kan je de naakte versie gebruiken. 

                           

    • 2

      Vertaal je entiteitslogo

      Je typografische entiteitslogo vertaal je naar de taal van de communicatie. Op de site van het team Vertalingen vind je een terminologielijst met de vertaling van je entiteit naar het Frans, het Duits en het Engels.

    • 3

      Geel is de hoofdkleur

      De kleuren in uw internationale communicatie zijn de basiskleuren van de internationale huisstijl, namelijk geel, lichtgrijs en 92% zwart. Die hoofdkleuren kunt u combineren met andere kleuren, maar geel blijft altijd de dominante kleur.  

      C 0 M 0 Y 100 K 0 
      R 255 G 235 B 0 
      HEX FFED00 
      PANTONE Yellow C 
      RAL 1026

      C 0 M 0 Y 0 K 92 
      R 60 G 61 B 60 
      HEX 3c3d3c 
      PANTONE 447  
      RAL 7021

      C 0 M 0 Y 2 K 5 
      R 246 G 245 B 243 
      HEX f6f5eE 
      PANTONE Cool gray 1 
      RAL 7035

    Richtlijnen, grids en sjablonen