chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Het Facilitair Bedrijf begeleidt zijn klanten bij hun drukwerk: zorgen dat aangeleverde bestanden kwalitatief zijn, zoeken naar een gepaste drukkerij, verzorgen de overheidsopdracht, begeleiden het drukwerk en verzekeren de opvolging van de levering. Voor bijna alle drukwerk zijn er raamcontracten, zodat bestellingen vlot kunnen. Maar ook buiten onze raamcontracten zorgen we voor een vlotte bestelling. 

    Klanten beschikken over een gespecialiseerd bestelplatform voor hun drukwerk:

    • Daarin kan je drukwerk aanvragen, zijn sjablonen opgeladen voor de eigen entiteit, en kan de klant zijn drukwerk opvolgen.
    • Daarin beschikt iedere aanvrager over de sjablonen van de eigen entiteit, zodat een naamkaartje of enveloppe onmiddellijk kan worden aangevraagd volgens de huisstijl.

    Een bijkomend sjabloon van een folder, brochure, naamkaartje of een ander document, om drukwerk dat regelmatig terugkeert kan worden aangevraagd. Het Facilitair Bedrijf maakt die op en zorgt dat het sjabloon ter beschikking staat in het bestelplatform.  

    Klanten kunnen een login of een nieuw sjabloon aanvragen via Facilipunt via de knop ‘(Aan)vraag, bestelling en melding’, en kiezen daarna ‘1. Nieuwe melding’.