chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Het Facilitair Bedrijf begeleidt zijn klanten bij hun drukwerk: zorgen dat aangeleverde bestanden kwalitatief zijn, zoeken naar een gepaste drukkerij, zorgen voor de overheidsopdracht, het drukproces begeleiden en de opvolging van de levering verzekeren. Voor bijna alle drukwerk zijn er raamcontracten. Maar ook buiten onze raamcontracten zorgen we voor een vlotte bestelling. 
    Ook voor de opmaak van het document dat je hier laat drukken, kan je in principe terecht. (Geldt eerder voor kleinere opdrachten. Daarom wordt vooraf besproken wat mogelijk is).

    Op een gespecialiseerd bestelplatform voor drukwerk:

    • kan je drukwerk aanvragen, zijn sjablonen opgeladen voor de eigen entiteit en kan je je drukwerk opvolgen.
    • beschikt iedere aanvrager over de sjablonen van de eigen entiteit, zodat je een naamkaartje of enveloppe onmiddellijk kan aanvragen volgens de huisstijl.

    Je kan een bijkomend sjabloon van een folder, brochure, naamkaartje of een ander document, of drukwerk dat regelmatig terugkeert, aangevragen. Het Facilitair Bedrijf maakt die op en zorgt dat het sjabloon ter beschikking staat in het bestelplatform.  

    Een login of een nieuw sjabloon dien je aan te vragen via Facilipunt via de knop ‘(Aan)vraag, bestelling en melding’, en kiezen daarna ‘1. Nieuwe melding’.