Overzicht gebouwen
Gebouwcoördinator, EHBO, onthaal, bereikbaarheid, noodsituaties ...
Een geschikte werkomgeving is uiterst belangrijk en draagt bij tot een hogere tevredenheid en efficiëntie van de werknemers. Bij huisvesting door Het Facilitair Bedrijf speelt niet enkel de locatie van het vastgoed een rol, ook de inrichting en voorzieningen van het gebouw zijn erg belangrijk.
In onze publieke vergaderzalen en auditoria kun je gebruik maken van de audiovisuele middelen. Meer info onder het item 'Reservatie Vergaderzalen' in Facilipunt en op volgende pagina . Bij vragen of problemen kun je direct terecht bij de gebouwcoördinator.
In de auditoria van de grote kantoorgebouwen en het Errerahuis is het tevens mogelijk ondersteuning te krijgen bij evenementen, zoals bediening van projectoren en geluid en advies bij de voorbereidingen. Afhankelijk van capaciteit en planning wordt gekeken of we aan jouw aanvraag kunnen voldoen. Hiervoor dien je, minstens 4 weken voor aanvang van het evenement, een aanvraag in te dienen bij Facilipunt met de details van het evenement.
Meer informatie vind je in de dienstbeschrijving .
Meer informatie vind je in de dienstbeschrijving.
Onder bepaalde voorwaarden kunnen ‘externe’ organisaties vergaderzalen huren. In het bijgevoegd document lees je er alles over .