chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    FAQ selfscanning kassa's

    Wat als je saldo ontoereikend is?

    Als je saldo ontoereikend is komt er een pop-up met een foutcode die een mislukte betaling aangeeft en moet je afrekenen met een andere betaalkaart. Tik eerst op ok, dan op de blauwe pijl , en daarna nogmaals op knop ‘betalen’. Steek de andere betaalkaart in en volg daarna weer de instructies op de betaalterminal

    Is het mogelijk je saldo op te splitsen en met meerdere kaarten te betalen?

    Neen, dat is technisch niet mogelijk. Het volledige saldo moet met 1 kaart betaald worden.

    Wat als je hulp nodig hebt?

    Er zijn altijd medewerkers beschikbaar die je graag verder helpen.