chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Veelgestelde vragen aan Het Facilitair Bedrijf

    Hoe toegang krijgen tot de rapportering Terra Patrimonium- en energiedatabank Vlaanderen?

    Aanmelden gebeurt met je Windows alfa account. De vastgoedrapportering (rapporten op maat) is toegankelijk voor elkeen met een geldig Windows alfa account (m.a.w. voor alle geauthentiseerde gebruikers).
    Indien je niet beschikt over een Windows alfa account, contacteer je lokale gebruikersbeheerder.

    Wie is mijn lokale beheerder voor VO gebruikersbeheer?
    Bekijk de lijst van lokale beheerders VO. Meer informatie is terug te vinden in de handleiding en ‘Veel gestelde vragen’ op de website VO gebruikersbeheer.

    Wat als mijn entiteit geen lokale gebruikersbeheerder heeft?
    Je dient een aanvraag in bij Facilipunt (Tel: 02/553 20 00). De lokale beheerder moet aangeduid worden door de leidinggevende ambtenaar van de betrokken entiteit.
    Meer informatie is terug te vinden in de handleiding en ‘Veel gestelde vragen’ op de website VO gebruikersbeheer.

    Hoe moet mijn lokale beheerder gebruikersnamen aanmaken met het correcte gebruikersrecht voor toegang tot de vastgoedinvoermodule en rapportering van de vastgoeddatabank?
    De volledige handleiding is terug te vinden op de webpagina over VO gebruikersbeheer of te bekijken op YouTube.