Een account per organisatie

Ben je een duizendpoot en werk je met Informatie Vlaanderen-applicaties bij verschillende organisaties?

Dan kan je simpelweg - onder de noemer van één gebruikersnaam en wachtwoord - een aantal accounts aanvragen voor elk van de organisaties. Per account (dus hier per organisatie) kunnen de rollen verschillend zijn en je kan voor elke account je gebruikersprofiel aanpassen.

Hoe komt een account tot stand?

Een toegangsbeheerder van elk van de organisaties nodigt je uit. Je gaat in op de uitnodigingen maar gebruikt bij het aanmelden best telkens dezelfde gebruikersnaam met wachtwoord.
Telkens wanneer je de uitnodiging tot een organisatie bevestigt, krijg je een account bij en heb je de kans om je respectieve profiel bij te werken (e-mail - adres - telefoon). Zelfs je naam en voornaam kan je aanpassen voor die account.

Enkel je gebruikersnaam en wachtwoord moeten dezelfde blijven om te voorkomen dat je onnodig nog een tweede maal registreert bij Informatie Vlaanderen. 

Ook de Helpdesk Informatie Vlaanderen (09/276 15 00) kan accounts creëren. Dit is nuttig in het geval er geen toegangsbeheerder zou zijn bij één van de organisaties.