Stationary
PPT-sjablonen, affiche, advertentie, brochure A4, folder Amerikaans formaat, eentalige en tweetalige visitekaartjes voor niveau 1, 2 en 3.
Alle entiteiten stemmen hun communicatie die gericht is naar een internationaal publiek, af op de internationale huisstijl.
De corporate logo's en themalogo's vervang je door het internationale logo ‘Flanders, State of the Art’. Dat logo bestaat alleen in het Engels en wordt niet vertaald naar andere talen. In campagnes gebruik je de staande volle versie van het logo. In stationary kan je de naakte versie gebruiken. Download hier het logo.
Je typografische entiteitslogo vertaal je naar de taal van de communicatie. Op de site van het team Vertalingen vind je een terminologielijst met de vertaling van je entiteit naar het Frans, het Duits en het Engels. Bijvoorbeeld:
De kleuren in uw internationale communicatie zijn de basiskleuren van de internationale huisstijl, namelijk geel, lichtgrijs en 92% zwart. Die hoofdkleuren kunt u combineren met andere kleuren, maar geel blijft altijd de dominante kleur.
![]() | C 0 M 0 Y 100 K 0 |
![]() | C 0 M 0 Y 0 K 92 R 60 G 61 B 60 HEX 3c3d3c PANTONE 447 RAL 7021 |
![]() | C 0 M 0 Y 2 K 5
|