chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Contactcenter breidt dienstverlening uit

    donderdag, 8 augustus 2019

    Vlaamse overheidsdiensten zetten het contactcenter steeds meer in om klanten te woord te staan. We startten de voorbije maanden heel wat nieuwe samenwerkingen op.

    Sinds april 2019 helpt het contactcenter op drukke momenten de Belbuscentrale om telefonisch reservaties voor belbusritten te registreren.

    Sinds juni komen vragen over arbeidskaarten en arbeidsvergunningen voor buitenlanders terecht bij voorlichters van 1700. Zij geven eerste- en tweedelijnsinformatie en statusinformatie over de aanvragen.

    Vanaf 1 juli beantwoorden voorlichters van De LijnInfo ook vragen die via social media gesteld worden. En ook pro-actief maken ze berichten voor de social mediakanalen van De Lijn om reizigers op de hoogte te brengen van verstoringen.

    Vanaf 1 augustus zullen ook vragen over opleidingscheques enkele maanden afgeleid worden naar voorlichters in het contactcenter. Zo helpen we de VDAB-Servicelijn de jaarlijkse piek van vragen over dit thema op te vangen.