chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    MAGDA case - Abonnement De Lijn

    De Lijn maakt gebruik van het MAGDA-platform om verschillende van haar processen te voeden. Zo ondersteunt MAGDA het online verkoopskanaal, maar ook in de loketten wordt er informatie uit authentieke bronnen gebruikt. MAGDA levert bijvoorbeeld naam en adres en geboortedatum, zodat de klant naar het juiste abonnement verwezen wordt. Ook de pasfoto die uiteindelijk op de MOBIB-kaart terecht komt, komt via MAGDA. Tevens zorgt MAGDA ervoor dat de Lijn telkens op de hoogte is als iemand verhuist of komt te overlijden, om zo de hernieuwingen naar het juiste adres te sturen of helemaal niet meer op te sturen. Ten slotte laat MAGDA de Lijn ook weten of iemand recht heeft op sociale kortingen.

    (c) Afbeelding: delijn.be