chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Kanaalsturing

    Het Agentschap Overheidspersoneel (AgO) stuurt zijn klanten bewust naar bepaalde communicatiekanalen. Op deze webpagina vind je als medewerker van AgO hierover alle informatie.

    Wat?

    AgO zet in op kanaalsturing en gaat de klant meer sturen naar het kanaal bij voorkeur; het digitale loket, ofwel Vlimpers-contactformulier.

    Het contactformulier is de ‘hoofdingang’ voor de klant. De traditionele communicatiekanalen zoals telefoon en post kunnen wel nog gebruikt worden als ‘zij-ingang’.

    Opgelet: e-mailen is enkel voor niet-Schakelgebruikers.

    Waarom?

    pictogram van 360° overzicht in dossierbeheer

    AgO wil zoveel mogelijk informatie verzamelen in Schakel.

    In de 1ste plaats omdat het veilig is, maar ook omdat de informatie op die manier centraal beheerd wordt. Schakel bezorgt je ook snel en eenvoudig een zicht op de acties die gebeurd zijn in een bepaald dossier (al dan niet op vraag van het personeelslid zelf).

    Schakel in pictogram uitgelegd

    Dit systeem, een vat vol gegevens, is ook een bron om uit te leren en antwoorden te krijgen op vragen zoals:

    • Hoeveel vragen zijn er rond een bepaald thema?
    • Zijn er pieken?
    • Welke klanten stellen welke vragen?

    Deze informatie is een indicator om de dienstverlening blijvend te verbeteren.

    Hoe doorverwijzen naar het Vlimpers-contactformulier?

    Doorverwijzen naar Schakel: instructies voor medewerkers van Agentschap Overheidspersoneel.

    • 1

      Verwittig het personeelslid met standaard antwoord

      Je mailt het personeelslid van wie je een vraag/melding kreeg via de teammailbox volgend standaard antwoord terug waarin je verwijst naar het Vlimpers-contactformulier:

      [MAILONDERWERP: Contact Dienstencentrum Personeelsadministratie]

      Beste collega,

      Je vraag/melding heeft het Dienstencentrum Personeelsadministratie (DCPA) bereikt via een teammailbox. Helaas is dit hiervoor niet de juiste weg.

      Vandaag tellen we zo'n 28.000 klanten - waaronder jij - die we allemaal een zo optimaal mogelijke en gelijke dienstverlening willen bieden. Dit kan enkel door vaste kanalen voor elk contact; online via het Vlimpers-contactformulier, telefonisch of per post.

      Hoe je contact opneemt, lees je op de webpagina 'Hoe contacteer je het Agentschap Overheidspersoneel?'.

      Er staat een heel team klaar om je vraag of melding met gepaste zorg en aandacht te behandelen. 

      Dank voor je begrip!

      Met vriendelijke groeten,

      ​Dienstencentrum Personeelsadministratie 
      Agentschap Overheidspersoneel

    Contact

    Meer informatie of een vraag?

    Contacteer de Schakel-beheerders via het Vlimpers-contactformulier. Wijs je vraag toe aan de behandelgroep ‘Tech & Data Dienstverlening’. Selecteer ‘Technisch probleem’ als specialisme en detail ‘Vlimpers contactformulier’.

    Suggesties?

    Heb je aanvullingen of een opmerking over deze webpagina? Meld je suggestie(s).