chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Klantenbeheerders

    De afdeling Beleidscoördinatie, Klantenrelaties en Vastgoed bewaakt o.a de afstemming tussen de dienstverlening van Het Facilitair Bedrijf en de noden van de klant. Voor dit stuk van hun takenpakket, hebben zij vier teams:

    • Facilipunt is het centrale webportaal van Het Facilitair Bedrijf:  één adres voor al jouw (aan)vragen op vlak van huisvesting, schoonmaak, catering, digitaal drukwerk, goederen- en contractbeheer, post en transport, ICT en facilitair advies. Via Facilipunt komt jouw vraag onmiddellijk terecht bij de juiste collega van Het Facilitair Bedrijf en bespaar je jezelf deze zoektocht.  Bovendien kunnen we zo de beste opvolging garanderen en kan je ten allen tijde een overzicht van al jouw meldingen raadplegen in Facilipunt.  Zo ben je ook steeds op de hoogte.  Lore Bocken is teamhoofd Facilipunt.
    • Team klantenbeheer: de klantenbeheerder is de persoon op wie de klant kan rekenen voor het voorstellen van, en het geven van advies over de dienstverlening van Het Facilitair Bedrijf en capteren van de noden van de klant op (middel)lange termijn. Iedere klantenbeheerder staat in voor één of meer beleidsdomeinen.
    • Team Beleid: de beleidsmedewerkers tekenen het beleid van Het Facilitair Bedrijf uit en zorgen voor afstemming  tussen het ondernemingsplan en het beleidskader van de minister.
    • Team Archief en Informatie: het Team Archief en Informatie ondersteunt de klanten in hun informatie- en archiefbeheer en werkt mee aan de verdere professionalisering binnen de Vlaamse overheid, met bijzondere aandacht voor het beleidsdomein Kanselarij en Bestuur. Hierbij werkt het team nauw samen met het Agentschap Informatie Vlaanderen.  

    Overzicht klantenbeheer Het Facilitair Bedrijf

    Stefanie Kerkhof

    Herman Teirlinckgebouw
    4de verdieping toren C
    GSM: 0491 35 10 06

    stefanie.kerkhof@vlaanderen.be

    Teamhoofd en ad interim algemeen aanspreekpunt voor klanten binnen LV & CJSM
    Algemeen aanspreekpunt voor klanten van lokale besturen

    Marije Bybau

    Herman Teirlinckgebouw
    4de verdieping toren C
    GSM: 0483 55 12 42

    marije.bybau@vlaanderen.be

    Algemeen aanspreekpunt voor klanten binnen Onderwijs & Vorming en WSE

    Stephanie Beirens

    Herman Teirlinckgebouw
    4de verdieping toren C
    GSM: 0495 44 49 36

    stephanie.beirens@vlaanderen.be

    Algemeen aanspreekpunt voor klanten binnen LV & CJSM
    Met moederschapsrust tot 04/11/2019

    Sophie De Smedt

    Herman Teirlinckgebouw
    4de verdieping toren C

    GSM: 0470 21 23 92
    sophie.desmedt@vlaanderen.be

    Algemeen aanspreekpunt voor klanten binnen iV, WVG, Vlaams Parlement en VGC

    Patrick Geirnaert

    Herman Teirlinckgebouw
    4de verdieping toren C

    GSM: 0499 13 62 24
    patrick.geirnaert@vlaanderen.be

    Algemeen aanspreekpunt voor klanten binnen Beleidsdomein Omgeving en kabinetten

    Filip Langenus

    Herman Teirlinckgebouw
    4de verdieping toren C

    GSM: 0474 39 76 68
    filip.langenus@vlaanderen.be

    Algemeen aanspreekpunt voor klanten binnen EWI, KB: AgO, ABB, AIV, AI&I

    Yves Surings

    Herman Teirlinckgebouw
    4de verdieping toren C

    GSM: 0499 59 48 40
    yves.surings@vlaanderen.be

    Algemeen aanspreekpunt voor klanten binnen FB, KB: DKB, Audit Vl., Vlaanderen connect., de Rand, Muntpunt, Toegankelijk Vlaanderen, Diensten Bestuursrechtscolleges, MOW