chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Bepaalde diensten Informatie Vlaanderen gaan drie dagen uit de lucht

    vrijdag, 23 juni 2017

    Vanaf vrijdagmorgen 1 september 2017 tot en met zondag 3 september 2017 gaan bepaalde diensten van Informatie Vlaanderen drie dagen uit de lucht. Deze onderbreking is het gevolg van een verhuis van ons datacenter. We doen er alles aan om de hinder zoveel mogelijk te beperken.

    Deze diensten gaan volledig uit de lucht:

    • De RVV-webdiensten, de RVV-kaarttoepassing en de RVV-webtoepassing
    • Het GRB-meldingssysteem
    • Het Centraal Referentieadressenbestand (CRAB)
    • De downloadapplicatie
    • Een aantal webdiensten via Geopunt
    • Het AGIV-metadatacenter, het Geopunt-metadatacenter en de zoekfunctie
    • De centimeternauwkeurige positiebepaling (FLEPOS)

    Diensten die in de cloud gehost worden, blijven gewoon werken. Het gaat om het Kabel- en Leidinginformatieportaal (KLIP) en het Generiek Informatieportaal Openbaar Domein (GIPOD).

    Ook het gegevensdelingsplatform MAGDA en het contactcenter 1700 ondervinden geen hinder.

    We willen alvast onze excuses aanbieden voor het ongemak. De verhuis van het datacenter is noodzakelijk om onze klanten te blijven voorzien van kwalitatieve diensten.

    Heb je vragen? Wens je meer informatie?

    Neem contact op met de Helpdesk Informatie Vlaanderen via mail of bel 09 276 15 00.