chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Bevraging inkoopordernummers Orange (vaste telefonie, mobiele telefonie & datacommunicatie)

    vrijdag, 21 december 2018

    Sinds februari 2016 stuurt Orange enkel nog e-facturen uit naar de VO-klanten. Op deze facturen wordt per telefoonnummer de globale informatie voor de facturatieperiode meegegeven.

    Zoals je vast weet, is het voor e-facturatie essentieel dat de leverancier een inkoopordernummer (orafin) of een bestelbonnummer (niet-Orafin) vermeldt op de factuur.

    Concreet houdt dit in dat uiterlijk 1 maart 2019 alle (jaarlijkse) inkoopordernummers voor 2019 moeten worden doorgegeven voor de verschillende klantnummers. De dossierbeheerder telefonie geeft deze inkoopordernummers door via het e-care portaal van Orange: https://e-services.business.orange.be/nl/klantenzone  ( Handleiding in bijlage )

    Indien je als dossierbeheerder nog geen toegang hebt tot deze tool, dien je contact op te nemen met de servicedesk van Orange via het nummer: 0800/35.955 of via msupport@orange.be

    Uiteraard hoef je niet voor elk nummer een apart IO te maken. Het is niet de bedoeling om nu ook facturatieadressen of klantennummers te fusioneren. Dit kan nog achteraf.

    Let je er op dat er vanuit jouw entiteit 1 geglobaliseerd antwoord wordt ingegeven via het e-care portaal van Orange met de gevraagde gegevens?

    Heb je hierover nog vragen of problemen, aarzel dan niet om contact op te nemen met de dossierbeheerder telefonie van je entiteit : http://intranet.vonet.be/dossierbeheerders-telefonie-bij-de-vlaamse-over...

    Dank bij voorbaat.