chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Extra demo IO-nrs wijzigen via MyProximus

    vrijdag, 18 februari 2022

    Proximus maakt voor het elektronisch factureren van vaste en mobiele telefonie gebruik van Mercurius die e-facturen aflevert aan het financieel systeem Orafin.

    Pas uw inkoopordernummer tijdig aan

    Om deze facturatie correct uit te voeren zijn uw (jaarlijkse) inkoopordernummers vereist voor zowel vaste als mobiele telefonie.

    • Voor vaste telefonie: een inkoopordernummer per facturatieovereenkomst.
    • Voor mobiele telefonie: een inkoopordernummer per klantenrekening (dus per factuur dat u ontvangt en niet per klantennummer).
    • Of u maakt geen gebruik van inkoopordernummers en in dat geval hoeft u ons niets te bezorgen.

    Pas bij wijziging aub uw inkoopordernummer zo snel mogelijk aan in de MyProximus toepassing.

    Opgelet: indien u de aanpassing niet doorvoert, blijft Proximus uw telecomdiensten factureren op het oude IO-nummer.

    Extra demo op maandag 21 februari

    Proximus organiseert een extra demo m.b.t. het wijzigen van inkoopordernummers via MyProximus op maandag 21 februari 2022 van 11u00 tot 11u30.  U kan de online demo dan volgen door te klikken op de volgende link: link naar Teams meeting.

    Meer informatie

    Voor meer informatie kan u contact opnemen met Proximus via vo.mobiel@proximus.com (mobiele telefonie) of vo.vast@proximus.com (vaste telefonie).