chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Facilipunt en het Depot slaan de handen in mekaar voor opvragingen van dossiers

    woensdag, 17 mei 2017

    Het Depot gebruikt sinds kort Facilipunt voor de opvraging van overgedragen dossiers. Levering van de dossiers via de Estafette blijft kosteloos en ook aan de estafetterondes wijzigt hierdoor niets. Hieronder leest u wat er wel voor u verandert.

     Hoe vraagt u een dossier op?

    • Ga naar www.facilipunt.be, klik op de tegel “(Aan)vragen & klachten (Melding)” en voer uw vraag in. Het handigste is om “Opvraging dossiers Depot” duidelijk te vermelden. Het Facilitair Bedrijf zorgt er dan voor dat uw aanvraag snel wordt opgenomen en opgelost.
    • De actuele en volledige raadplegingsprocedure kan u nalezen op onze website.

     Hoe bezorgt u een opgevraagd dossier weer terug aan het Depot?

    • Terugzendingen hoeft u niet te registreren in een melding in Facilipunt.
    • Het terugsturen van het opgevraagde dossier via de verzendingsdienst van uw kantoorgebouw volstaat.

     

    Indien uw entiteit nog niet aangesloten is, of u geen toegang heeft tot Facilipunt, kan u uw aanvraag voor raadpleging mailen naar 32000@vlaanderen.be. De collega’s van Facilipunt bezorgen je mail dan aan het Depot en maken ook een login voor je aan, zodat je daarna wel in Facilipunt kan.

    De aankondiging en afhandeling van nieuwe overdrachten blijft verlopen via het e-mailadres depot.vilvoorde@kb.vlaanderen.be.

    Bij vragen of onduidelijkheden, aarzel niet om het Depot te contacteren (02/555 03 31). De archiefmedewerkers helpen u graag verder!