chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Facilipunt niet beschikbaar van 16 april (18u) tot 20 april (8u)

    dinsdag, 14 april 2020

    Omwille van een jaarlijkse software upgrade zal Facilipunt (FMIS) tijdelijk niet beschikbaar zijn van donderdag 16 april (18u) tot maandag 20 april (8u).

    Je kan dan geen reservaties, werkbonnen en meldingen maken of bewerken. Na de upgrade kan je nog steeds op dezelfde manier inloggen.

    Gebruik je ook de Windows-Client versie (icoontje op je pc), dan dien je de installatie eenmalig te updaten.

    Hiervan krijg je maandagmorgen een e-mail met uitleg. Let op: pas ná de installatie-update kan je weer gebruikmaken van je Windows-Client versie.

    Ondervind je op maandagmorgen toch problemen met het FMIS, neem dan rechtstreeks contact op met Marc Siemons of Filip Vernaillen.