chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Facturatie problematiek Proximus

    donderdag, 21 maart 2019

    Heel wat VO entiteiten hebben de voorbije weken papieren facturen ontvangen voor de mobiele (data) communicatie. Dat was niet de bedoeling.

    Proximus werkt met alle betrokkenen en de VO samen om zo snel mogelijk de facturatieproblematiek op te lossen en de facturen via e-invoicing uit te sturen. Bij de volgende factuurcyclus zou dit opgelost moeten zijn.

    Daarnaast zijn er de facturen voor bestaande vaste telefonie klanten bij Proximus die vanaf 1 maart aan de nieuwe tarieven van het Telecom Raamcontract 2018 moeten voldoen.

    Proximus kan momenteel niet garanderen dat de nieuwe tarieven effectief van kracht zullen zijn.  Daarom hebben we, in overleg met de VO, beslist om al deze facturen in te houden en pas uit te sturen als deze, na verschillende testen, correct zijn. De bedragen van de ingehouden factuurperiode(s) zullen – eens alles opgelost is - via 1 totaalfactuur per klantnummer achteraf uitgestuurd worden.

    Bedankt voor jullie begrip

    Het Facilitair Bedrijf