chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Gebruikersbeheer Vlaamse overheid – Nieuwe schermen in Internet Explorer 11 worden niet goed weergegeven

    vrijdag, 9 februari 2018

    Sommige mensen krijgen in hun browser, vooral bij Internet Explorer 11, de nieuwe userinterface van Gebruikersbeheer niet mooi weergegeven. Dit ligt aan de instellingen van de browser.

    Probeer eerst een andere browser te gebuiken. Met Google Chrome of Firefox wordt het Gebruikersbeheer normaal gezien wel onmiddellijk mooi weergegeven. Meer informatie over veilige en goeie browsers vind je hier: https://browsehappy.com/.
    Kun je geen andere browser gebruiken? Bekijk dan hieronder wat je kunt doen.

    Hoe los je dit op?

    • Klik in het venster van Internet Explorer rechts bovenaan op het tandwieltje (instellingen)
    • Je krijgt een dropdownmenu
    • Klik “instellingen voor compatibiliteitsweergave aanpassen”
    • Je krijgt een nieuw pop-up-venstertje
    • Zorg dat de optie “intranetsites met de compatibiliteitsweergave weergeven” uitgevinkt is.
    • Let op: klik niet op “Toevoegen”. “vlaanderen.be” mag niet in het grote veld vermeld staan.
    • Sluit je browser helemaal af.
    • Start je browser opnieuw op, meld je opnieuw aan bij Gebruikersbeheer.
    • Het probleem zou opgelost zijn.

    Instellingen
    Dit is hoe het er niet moet uitzien:

    Screenshot niet ok

    Dit is hoe het er wel moet uitzien:

    Screenshot ok

    Blijft het probleem aanhouden, neem dan contact op met onze helpdesk via het gratis nummer 1700.