chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Impact coronacrisis op dienstverlening van Proximus

    dinsdag, 17 maart 2020

    In het kader van de coronacrisis is Proximus genoodzaakt een aantal maatregelen te treffen met het oog op:

    - de veiligheid van zowel het eigen personeel als bij ons
    - het beperken van de contacten tussen mensen om de verdere verspreiding te beperken
    - de continuïteit van de dienstverlening te verzekeren in deze moeilijke periode

    Dit heeft volgende operationele gevolgen:

    - on site interventies gebeuren enkel nog voor P1 en P2 incidenten

    - geen on site interventies voor projecten voor niet-businesskritische zaken

    - geen nieuwe installaties van lijnen voor niet-businesskritische zaken

    - nieuwe projecten worden niet opgestart

    Interventies op afstand voor zowel projecten als incidenten gebeuren uiteraard wel. Proximus zet maximaal in op thuiswerk om de dienstverlening te blijven garanderen.