chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    IO-nummer actualiseren in MyProximus

    woensdag, 2 februari 2022

    Proximus maakt voor het elektronisch factureren van vaste en mobiele telefonie gebruik van Mercurius die e-facturen aflevert aan het financieel systeem Orafin.

    Om de elektronische facturatie correct uit te voeren zijn (jaarlijkse) inkoopordernummers (IO-nummer) vereist voor zowel vaste als mobiele telefonie.

    Maakt je boekhouding gebruik van inkoopordernummers? Bezorg ons dan zo snel mogelijk je nieuwe inkoopordernummers van 2022.

    Zolang je deze wijziging niet doorvoert, blijft Proximus jouw telecomdiensten factureren op het oude IO-nummer.

    Inkoopordernummers zelf actualiseren

    Je kan je inkoopordernummers zelf aanpassen in de MyProximus toepassing. De te volgen stappen vind je in de handleiding .

    Nog geen toegang tot MyProximus?

    Je kan toegang tot MyProximus aanvragen door te mailen naar VOTelcoRaamcontract2018@proximus.com.

    Een snelle en eenvoudige manier om toegang te krijgen is een collega, die reeds toegang heeft tot MyProximus, te verzoeken om jouw rechten in de applicatie aan te passen.

    Meer informatie?

    Wens je meer uitleg over het wijzigen van inkoopnummers via MyProximus?
    Neem contact op met jouw CSO op vo.vast@proximus.com (vaste telefonie) of vo.mobiel@proximus.com (mobiele telefonie).

    (Deze informatie heeft betrekking op professionele telecomfacturen en richt zich tot Dossierbeheerders telefonie en Financieel beheerders).