chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Klantentevredenheidsonderzoek GID

    woensdag, 2 oktober 2019

    In de loop van de maand oktober voert Het Facilitair Bedrijf zijn jaarlijkse tevredenheidsmeting over de Gemeenschappelijke ICT-dienstverlening (GID) bij klanten en gebruikers. Zo wenst het knelpunten in kaart te brengen en gericht aan te pakken samen met zijn dienstverleners.

    Focus op 4 doelgroepen

    De bevraging focust zich op 4 doelgroepen: gebruikers, applicatiebeheerders, ICT-verantwoordelijken en managers met verantwoordelijkheid over ICT van hun entiteit. Het onderzoek wordt gehouden bij een 500-tal medewerkers van de Vlaamse overheid.

    Het tevredenheidsonderzoek wordt uitgevoerd door het onafhankelijk bureau Profacts in opdracht van Het Facilitair Bedrijf. Binnen elke doelgroep wordt een representatieve steekproef bevraagd. De bevraging gebeurt deels telefonisch, deels via een online bevraging en neemt 10 minuten in beslag.

    Neem je ook deel?

    Mocht je gecontacteerd worden, zouden wij het heel erg op prijs stellen als je aan dit onderzoek meewerkt. Zo kunnen we op onze beurt jou helpen.

    Met vragen kan je terecht bij Dirk Vergauwen.