chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Monitoringsrapport resultaat- en klantgerichte overheid

    maandag, 24 december 2018

    Monitoring resultaat- en klantgerichte overheid

    De Vlaamse overheid maakt deze regeerperiode verder de omslag naar een resultaat- en klantgerichte overheid. Om een nog betere dienstverlening te kunnen bieden aan burgers, ondernemingen en organisaties engageerde de Vlaamse Regering zich in 2015 om organisatiebreed verder in te zetten op een resultaat- en klantgerichte oriëntering van de volgende belangrijke beleidsinstrumenten:

    • eigen dienstverlening door de overheid, rechtstreeks aan de burger en aan organisaties;
    • regelgeving;
    • inspectie en handhaving;
    • erkenningen en vergunningen;
    • subsidies;
    • financiële en fiscale beleidsinstrumenten.

    Ook het afgelopen jaar realiseerde de Vlaamse Regering op elk aspect belangrijke vooruitgang. Een overzicht is te vinden in het monitoringsrapport resultaat- en klantgerichte overheid .