chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Nieuwe raamovereenkomst voor technische ondersteuning door ICT-profielen: stand van zaken en evaluatie lopende overeenkomst

    maandag, 26 juli 2021

    Het Facilitair Bedrijf biedt een raamovereenkomst aan voor ‘Technische ondersteuning door ICT-profielen’. Via deze raamovereenkomst kan een entiteit tijdelijke ICT-profielen inschakelen voor de uitvoering van concrete projecten en ICT-opdrachten. Het gaat hierbij om projectleiders, softwareontwikkelaars, technici, … kortom ICT-medewerkers met gespecialiseerde expertise. Deze overeenkomst wordt uitgevoerd door USG Public Sourcing en loopt nog tot 31 augustus 2022.

    Voorbereiding

    De aankoopcentrale van Het Facilitair Bedrijf treft momenteel volop voorbereidingen voor de vernieuwing van deze raamovereenkomst. In de nieuwe overeenkomst focussen we opnieuw op de mogelijkheid om op een vlotte manier ICT-profielen in te schakelen in de organisatie. Daarnaast onderzoeken we ook de mogelijkheid of we dit concept (Managed Service Provider) ook voor andere profielen kunnen inschakelen, zoals bouwkundige en bouwtechnische profielen (veiligheidscoördinator, werfleider, technisch tekenaar…), managementprofielen (interim manager, supply chain manager, facilitymanager…), experten (jurist, aankoper, HR-officer, boekhouder…) en administratieve functies. We onderzoeken nog of we deze materies in één of meerdere overeenkomsten zullen opnemen. 

    Evaluatie

    Als onderdeel van de voorbereiding van deze nieuwe overeenkomst, evalueren we ook graag de lopende overeenkomst. Onze klantenbeheerders zullen actief de afnemers van de lopende overeenkomst bevragen over hun tevredenheid en ideeën voor mogelijke optimalisaties. Daarnaast zullen ze ook peilen naar de behoefte aan een overeenkomst voor andere dan ICT-profielen zodat we een zicht krijgen op de verwachtingen van klanten op dat vlak.
    Een aantal entiteiten zal door een externe partij gecontacteerd worden voor de evaluatie.

    Je kan ook rechtstreeks bij de aankoopcentrale terecht via Facilipunt, het algemeen e-mailadres aankoopcentrale@vlaanderen.be of de feedbackknop op onze webpagina.

    Meer info alsook de planning van de vernieuwing van deze overeenkomst kan je terugvinden op de website.

    Inloggen?

    Als je de bovenstaande pagina’s bezoekt van op het netwerk van de Vlaamse overheid, dan ben je in principe automatisch ingelogd. Krijg je toch een foutmelding, dan kan je je rechtsboven de pagina inloggen. Als je pagina’s van buiten het netwerk bezoekt, zal je sowieso moeten inloggen met eID of burgertoken. Klik hiervoor rechts bovenaan op “Inloggen”.

    Meer informatie? Vragen?

    Indien je meer informatie wenst, of een specifieke vraag hebt, aarzel niet hiervoor contact op te nemen met onze Facilipunt medewerkers via www.facilipunt.be of telefonisch op (02 55)3 20 00 of via mail naar facilipunt@vlaanderen.be

    Feedback?

    Als je opmerkingen, suggesties… hebt bij deze raamovereenkomst of andere raamovereenkomsten van Het Facilitair Bedrijf, dan kan je dit melden via de Feedbackknop die je terugvindt op elke pagina in onze catalogus.