chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Tijdelijke helpdesk mobiele telefonie Proximus

    donderdag, 20 juni 2019
    Een collega die telefoneert (Foto: Joris Casaer)

    Aangezien er nog wel wat vragen zijn over het privégebruik van je gsm, richt Proximus vanaf 3 juli tijdelijk een helpdesk op. Je kan terecht op het nummer 0800/114 17 tussen 8 en 18.30 uur.

    Je kan de helpdesk contacteren indien je vragen hebt over:

    • Een defecte simkaart of indien je niet kan bellen of surfen
    • Een verloren of gestolen toestel
    • Een vergeten PIN-code en je hebt je PUK-code nodig
    • Een wijziging van het verzendadres (post of e-mail) van je factuur
    • Een aanpassing van de betaalmethode
    • Onbetaalde facturen of indien je een duplicaat nodig hebt van een eerdere factuur
    • Het activeren of deactiveren van een niet-betalende optie (voicemail, blokkering data,…)
    • Een nationale of roaming databundel activeren die je volledig zelf betaalt of de huidige bundel die je reeds zelf betaalt, wijzigen
    • Algemene vragen over je privé-factuur

    Voor overige vragen of indien je nummer volledig wordt betaald door de werkgever (en indien je dus vandaag geen factuur ontvangt), dien je steeds contact op te nemen met je dossierbeheerder. Je kan je dossierbeheerder telefonie terugvinden op https://overheid.vlaanderen.be/dossierbeheerders-telefonie