chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    VAC Mechelen: eerste verhuisbeweging gestart

    donderdag, 5 mei 2022

    De eerste verhuisbeweging is gestart. De linkse kant (A) van het gebouw wordt vrijgemaakt, zodat de eigenaar kan starten met de werken. De medewerkers die er nu een werkplek hebben, verhuizen naar de tijdelijke situatie rechts (B). Elke medewerker die naar / binnen verdiepingen 1 tem 4 rechts verhuist, krijgt tot 3 juni de tijd om het meubilair leeg te maken en zijn spullen in te pakken. De collega's van OVAM zorgen dat de lounge zones al tegen 27 mei leeggemaakt zijn.

    Enkele richtlijnen

    • Persoonlijke spullen neem je mee naar huis.
    • Je maakt je bureau, kasten etc leeg en stopt de inhoud in verhuisdozen. 
    • Op de verhuisdozen noteer je de bestemming, je verneemt van je entiteit naar welke (tijdelijke) zone je verhuist. Je noteert het nummer van de nieuwe zone volgens de instructies op het deksel van de doos. Zonder label kan Het Faciltair Bedrijf de doos niet verhuizen.
    • Je maakt ook je locker en postvakje leeg, je zet daarna de deur van je locker open.
    • Schermen / ICT materiaal wordt ontkoppeld en daarna samen met de kabels ingepakt. 

    Thuiswerk aanbevolen van 7 juni tem 17 juni

    Tijdens de week van 7 juni tem 10 juni zal Het Facilitair Bedrijf op verdiepingen 1 - 4 zowel het meubilair als de verhuisdozen verhuizen van kant A naar kant B. Zij raden thuiswerk aan, er zullen mogelijk werkplekken en vergaderzalen onbeschikbaar zijn. Er zal wellicht ook lawaaihinder zijn en (korte) technische storingen. 

    Ook de week van 13 juni tem 17 juni werk je best van thuis uit.  De technische ploegen zorgen dan voor enkele aanpassingen en sluiten het IT-materiaal aan.

    Vanaf 20 juni is je nieuwe werkplek in kant B klaar.

    Start labeling meubilair

    Op 10/5 wordt gestart met het labelen van het bestaand meubilair. In een inventaris wordt genoteerd waar het meubilair zich in het gebouw bevindt (verdieping, zone, lokaal,...). De inventaris is een noodzakelijk instrument om je toekomstige werkplek in te richten. Verplaats daarom het materiaal niet meer en verwijder zeker ook het label niet.

    De verhuisplanning in detail

    Gedetailleerde info over de verhuisplanning vind je op de webpagina. Opgelet: om deze pagina te kunnen bekijken, moet je ingelogd zijn als medewerker van de Vlaamse overheid. Je kan aanloggen via klikken op 'Inloggen' rechtsboven deze pagina.
    Meer weten over inloggen als VO-medewerker.

    Ondervind je problemen om aan te loggen? Contacteer dan je lokaal beheerder.