chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Vanaf maandag 7 september openen de restaurants opnieuw

    vrijdag, 4 september 2020

    De restaurants openen opnieuw hun deuren op maandag 7 september. Enkel in het Ferrarisgebouw en Arenberggebouw kan je voorlopig nog geen warme maaltijd verkrijgen.

    We zien dat er steeds meer collega's aanwezig zijn in onze gebouwen. Daarom biedt Het Facilitair Bedrijf opnieuw één warme dagschotel, aangevuld met warme/koude groenten en warme zetmelen aan. Daarnaast zullen er ook frisdranken en koude schotels te verkrijgen zijn. 

    Bekijk de menupagina van de restaurants om te weten wat er per dag op het menu staat. Het kan dat de geplande menu de ochtend zelf nog wijzigt (omwille van voorraadbeheer), dus check zeker de dag zelf nog eens het menu als je wilt weten wat het aanbod is.

    De restaurants in het Arenberggebouw en Ferrarissgebouw starten voorlopig nog niet op. Je kan daar wel naast broodjes ook soep en koude schotels in de koffiebar verkrijgen.

    Algemene organisatie – maatregelen

    • Social distancing

      • Maximale capaciteit in klantenzone (free flow - dit is waar je de koude schotels, desserten en drank neemt) wordt bepaald: je mag binnen als een andere collega zich naar de kassa begeeft.

      • Gebruik plateau is verplicht

      • Zitplaatsen ingericht conform normen social distancing, en is ook duidelijk aangegeven waar je wel/niet kan plaatsnemen.

    • Klant neemt niet meer zelf:
      • Bestek wordt door cateringmedewerker gegeven
      • Alle componenten worden uitgeschept of zijn voorgeportioneerd (groenten, zetmelen, sauzen, kruiden,…).
    • Schoonmaakkits zijn voorzien in restaurant zoals in kitchenettes, zodat je zelf je tafel/stoel extra kan reinigen indien gewenst.
    • Extra aandacht voor handcontactpunten (handgrepen van koelingen, touchscreen kassa, betaalterminals, drukknoppen waterfonteinen): worden tijdens de openingstijd 2x extra gereinigd.