chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Vernieuwing Servicedesk Toegangs- en Gebruikersbeheer

    donderdag, 1 augustus 2019

    Om een nog betere dienstverlening te kunnen bieden is het Toegang- en Gebruikersbeheer afgelopen week overgestapt op ServiceNow voor haar incident- en probleemmanagement.

    De nieuwe omgeving biedt meer mogelijkheden die we in de toekomst willen inzetten ten dienste van eindgebruikers, lokale beheerders en toepassingsverantwoordelijken.

    Als gebruiker zal je weinig verschil merken van de verandering behalve kleine verschillen in de lay-out van onze e-mails.


    Heb je een openstaand ticket dan zal je een nieuw ticketnummer en de bevestiging hiervan per mail ontvangen. Gebruik de bevestigingsmail met nieuw ticketnummer in de verdere communicatie met onze Servicedesk.

    Geleidelijk aan gaan lokale beheerders en toepassingsverantwoordelijken ook meer functionaliteiten krijgen, denk hierbij aan een portaal waar men direct zelf incidenten of service requests kan indienen en opvolgen en aan een kennisdatabank waar men de werking van het Toegangs- en Gebruikersbeheer transparant kan raadplegen en bevragen.

     

    Contacteer ons

    Heb je vragen over de communicatie of de aangepaste werkwijze? Contacteer ons op gebruikersbeheer@vlaanderen.be