chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Wil je niet wachten op je broodje? Bestel je broodje in Herman Teirlinck via de chatbot!

    donderdag, 13 juni 2019

    Het Facilitair Bedrijf ontwikkelde een chatbot waarin je als medewerker van de Vlaamse overheid het standaard assortiment aan broodjes kan bestellen. Je betaalt je broodje onmiddellijk bij de bestelling en haalt het nadien op in je koffiebar. Je hoeft dus niet aan te schuiven in de rij. Eenvoudig toch?

    De chatbot kan meer dan enkel bestellingen opnemen. Je kunt ook het menu van de komende 10 dagen opvragen en allergeneninformatie opvragen.

    Als medewerker van de Vlaamse overheid kan je nu dus op een extra manier je broodje bestellen en informatie over het aanbod krijgen. De menu’s en allergenen kunnen tot een maand op voorhand worden bekeken. Je broodje kan je tot een week op voorhand bestellen.

    Je kan je broodje bestellen tot 10.00u, je haalt het tussen 11.00u en 16.30u af in de koffiebar. Je herkent de chatbot aan het geel icoontje dat rechts onderaan je scherm verschijnt op de cateringpagina: Bestel een broodje!

    Opgelet! Je moet hiervoor welk ingelogd zijn op de site als medewerker van de Vlaamse overheid. Werk je in Internet Explorer? Dan ben je automatisch ingelogd. Werk je in een andere browser? Dan klik je op de startpagina van overheid.vlaanderen.be even rechts op "inloggen". 

    Voorlopig kan je enkel in het Herman Teirlinckgebouw op die manier een broodje bestellen. De andere gebouwen volgen snel, na een evaluatie- en eventueel optimalisatieperiode.