chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Onthaal Conscience

    Algemene info onthaal 

    Dienstverlening onthaal

    • Informeren over het gebouw
    • Registreren bezoekers of personeelsleden zonder badge
    • Aanmaken van wificodes voor bezoekers
    • Uitlenen van fietsen, wagens, ...
    • Verwittigen van medewerkers bij leveringen
    • Ondersteunen bij evacuatie

    Dienstverlening infobalie verdieping +1

    • Gegevens: Telefoonnummer onthaal: +32 492 23 43 87
      E-mailadres onthaal: conscience.vergaderlokalen@kb.vlaanderen.be
    • Informeren over het boeken en gebruiken van vergaderzalen
    • Uitlenen van materiaal voor de vergaderingen: tablets, pointers, boxen ...
    • Ondersteunen van het gebruik van roomies, wifi, beamers, ideawall ...
    • Aanmaken van wificodes voor bezoekers
    • Informeren over catering en schoonmaak op de vergaderverdieping

    Toegangsbadge

    • Je badge geeft je toegang tot (de niet-publieke zones van) het Hendrik Consciencegebouw.
    • Prikklok
      • Indien nodig is deze functie automatisch geactiveerd bij ontvangst van je toegangsbadge.
      • Locatie: op het gelijkvloers ter hoogte van het onthaal.
      • De prikklok staat los van het toegangsbeleid van de Vlaamse overheid.
      • In de 'omzendbrief plaats- en tijdsonafhankelijk werken' wordt het afbouwen van de prikplicht opgenomen. Afspraken hierrond worden op het niveau van elke entiteit gemaakt.

    Procedure bezoekers

    Alle bezoekers dienen zich aan te bieden bij de onthaalbalie.

    Bezoekers worden tijdens de renovatie in de hal ontvangen. Ze worden afgehaald door het personeelslid dat hen ontvangt. Bezoekers voor vergaderingen die op de deelnemerslijst van de vergadering staan vermeld, worden na opgave van hun naam door het onthaalpersoneel binnengelaten.

    Leveringen

    • Kleine pakjes kunnen geleverd worden via het onthaal en de verzending.
    • Op het gelijkvloers vind je de slimme 'Bring Me box'. Deze kan je gebruiken voor zowel werkgerelateerde als persoonlijke leveringen. Koop je iets aan via een webshop, dan kan je als klant de Bring-me-pakjesautomaat van jouw keuze selecteren tijdens de check-out. Eenmaal je pakje bezorgd werd, haal je het op in dertig seconden. Scan de QR-code die je ontvangt per mail/ sms en jouw box gaat open.
    • Grote leveringen gebeuren via de loskade (Marktstraat 89) aan de achterkant van het gebouw.
      • De loskade is geopend tussen 8u en 16u.
      • Een levering wordt gemeld aan de videofoon.
      • Het onthaal zal de leverancier verder informeren en toegang verlenen tot het gebouw.
      • Het aftekenen van de leveringsnota voor goederen dient te gebeuren door de besteller of zijn vervanger. De balie- of verzendingsmedewerker contacteert de besteller of de dienst van bestemming bij afgifte van zijn levering. Zorg er dus voor dat bij elke bestelling de correcte gegevens van de bestemmeling doorgegeven worden.

    Toegangscontrole contactpersoon

    Jean-Paul Degrijse
    Tel. (02-55) 3 87 61  GSM 0491 96 86 29
    jean-paul.degrijse@kb.vlaanderen.be

    Interne communicatie

    • Belangrijke gebeurtenissen verneem je via de mediaschermen en via de facilitaire contactpersoon van jouw entiteit. Deze facilitaire contactpersoon dient verder te communiceren naar alle collega’s van jouw entiteit.
    • Affiches en/ of flyers bezorg je aan de gebouwcoördinator vooraleer op te hangen in de publieke zone en/ of te verspreiden. De inhoud dient werk- of Vlaamse overheidgerelateerd te zijn en/ of met de stad Brussel. De gebouwcoördinator beslist over het uiteindelijke ophangen.