Gedaan met laden. U bevindt zich op: Onthaal en verzending in VAC Gent Virginie Loveling (VAC Gent)

Onthaal en verzending in VAC Gent

Bezoek je het Virginie Lovelinggebouw in Gent of werk je er en verwacht je bezoek of een levering? Lees op deze pagina alles over onthaal, bezoek, leveringen en verzending.

Algemene info onthaal

  • Telefoonnummer: 09 276 10 04
  • Open: 8 tot 18 uur

Dienstverlening onthaal

  • Informatie over het gebouw;
  • Bezoekers registreren en wegwijs maken in het gebouw;
  • Uitlenen van fietsen, blue-bike en cambiokaarten;
  • Uitlenen van ergonomische pc-pakketten (laptopstandaard, muis en toetsenbord);
  • Het contacteren van personen bij leveringen.

Voor al jouw vragen kun je terecht bij het onthaal. Daarnaast kun je voor vragen of opmerkingen ook steeds terecht bij de gebouwcoördinator.

Vanaf 17 uur wordt het onthaal bemand door een bewaker. Voor vergaderingen na 17 uur dient het onthaal en de facilitair gebouwverantwoordelijke tijdig geïnformeerd te worden.

Ontvangen en registreren van bezoekers

Bezoekers dienen zich steeds aan te melden aan de balie met een identiteitsbewijs. Bezoekers kunnen de private zone (= achter de toegangspoortjes) van het gebouw niet betreden zonder registratie. Na registratie ontvangt iedere bezoeker een tijdelijke badge die de toegang verleent tot het gebouw. Na het bezoek dient de badge terug afgegeven te worden aan het onthaal.

Toegangsbadge

Met je badge krijg je eveneens toegang tot het Consciencegebouw, Boudewijngebouw, het Graaf de Ferrarisgebouw, het Ellipsgebouw, het Arenberggebouw, het Phoenixgebouw, het Dirk Boutsgebouw (Leuven), het Anna Bijnsgebouw (Antwerpen) en het Jacob van Maerlantgebouw (Brugge).

Personeelsleden die hun badge vergeten zijn dienen zich in te schrijven aan de balie.

Uitbreiding van de standaardtoegangen van je badge kan toegestaan worden met goedkeuring van de gebouwcoördinator. Concreet zal er afgetoetst worden of deze uitbreiding om dienstreden noodzakelijk is.

Je personeelsdienst staat in voor verloren badges, beschadiging of diefstal van je badge. Heb je andere vragen contacteer dan de facilitair gebouwverantwoordelijke of facilipunt(opent in nieuw venster).

Leveringen

Leveringen gebeuren via de Bringme Box of via de loskade. De loskade is geopend tussen 8 uur en 18 uur. Een levering wordt gemeld via de parlofoon. Het onthaal zal jou of de leverancier verder informeren en toegang verlenen tot het gebouw.

  • Kleine leveringen kan je ophalen in de Bringme Box
    Van zodra je levering toekomt wordt die in de Bringme Box geplaatst. Jij ontvangt dan een notificatie via de Bringme app. Indien je de Bringme app niet hebt ontvang je een e-mail. Lees alles over de werking van de Bringme Box.(opent in nieuw venster)

  • Grote leveringen dienen standaard via de loskade te gebeuren. De loskade is te bereiken via een servitude weg vanuit de Koningin Fabiolalaan. Deze bevindt zicht ter hoogte van Koningin Fabiolalaan nr. 20 (t.o.v. Tenderstraat).

    Van zodra je levering toekomt ontvang je een notificatie met informatie over het afhaalpunt via de Bringme app. Indien je de Bringme app niet hebt ontvang je een e-mail.

Verzending

De verzending is gelegen op het 1ste niveau, tussen de toegangspoortjes en de liften. Hier kan je terecht voor het ophalen of in ontvangst nemen van post en pakketjes.