Gedaan met laden. U bevindt zich op: Indiensttredingsproces voor nieuwe personeelsleden In- en doorstroom

Indiensttredingsproces voor nieuwe personeelsleden

Sta je als HR-verantwoordelijke binnen de Vlaamse overheid in voor de indiensttreding van nieuwe personeelsleden en ben je op zoek naar de indiensttredingsdocumenten om het dossier te vervolledigen? Dan vind je op deze webpagina de nodige informatie.

Wat?

Het Agentschap Overheidspersoneel beheert het indiensttredingsproces voor nieuwe personeelsleden via 2 kanalen. Maakt je organisatie gebruik van Vlimpers Rekrutering, dan verloopt de indiensttreding automatisch. Is dit niet het geval, dan bezorg je de indiensttredingsdocumenten volgens het niet-geautomatiseerde proces.

Geautomatiseerd

Digitale indiensttredingsfiche vervolledigen: procedure voor klanten van het Dienstencentrum Personeelsadministratie (DCPA).

Goed om te weten: enkel vacatures in Vlimpers Rekrutering (met uitzondering van niet-werknemers) met de status ‘aangeworven’ stromen door naar de selector.

Niet-geautomatiseerd

Indiensttredingsdocumenten bezorgen: procedure voor klanten van het Dienstencentrum Personeelsadministratie (DCPA).