chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Perceel 1: vaste telefonie, marketingnummers & vaste datacommunicatie - (Proximus NV)

    Deze dienst omvat het aanbieden van vaste telefonie en vaste datacommunicatie voor professioneel gebruik.

    Praktische informatie en veelgestelde vragen

    • Een bestelling plaatsen voor een vaste telefoonlijn gaat steeds via de dossierbeheerder telecommunicatie van je entiteit. De dossierbeheerder telecommunicatie van je departement, agentschap of organisatie is het eerste aanspreekpunt in geval van vragen of wijzigingen op gebied van vaste telefonie en vaste datacommunicatie. Dossierbeheerders kun je terugvinden op https://overheid.vlaanderen.be/dossierbeheerders-telefonie
    • Betaling facturen: De betaling van de professionele facturen dient binnen een termijn van 30 kalenderdagen te gebeuren, te rekenen vanaf de ontvangst van de factuur, in zover deze factuur:
      - werd bezorgd op het adres overeengekomen met de professionele klant,
      - niet betwist werd en voldoet aan de overeengekomen eisen.

    Contact met de dienstverlener

    • Servicedesk: Dossierbeheerders kunnen de dienstverlener bereiken op het nummer 0800 120 39 (VO) en 0800 120 49 (AO). Let op: enkel de dossierbeheerder kan vragen stellen of wijzigingen aanvragen op gebied van vaste telefonie en vaste datacommunicatie.
    • Portaal: https://www.proximus.be/login
    • Commerciële aanspreekpunt bij Proximus is Erik Hendrix