chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Vlimpershandleiding: Klacht raamcontract ziektecontrole toevoegen

    Met deze handleiding kan je een klacht met betrekking tot het raamcontract ziektecontrole toevoegen.

    De module klachtenbeheer kan gebruikt worden voor het registreren van klachten met betrekking tot raamcontracten, zoals bijvoorbeeld ziektecontrole. Opgelet: klachten van technische aard worden gemeld via het gebruikelijke kanaal, met name Schakel.

    Vlimpersscherm 1: Klachten raamcontracten

    Ga naar Klachtenbeheer > Klachten raamcontracten

    Tabblad Nieuwe waarde toevoegen

    1: <Soort procedure>

    • Selecteer de procedure waarvoor een klacht moet worden ingevoerd
    • Om de keuzeopties te zien, klik op het vergrootglas 
    • MCO = Medisch ControleOrgaan

    2: <Toev.>

    • Klik op toevoegen

    3: <Gelieve aan te vinken om door te gaan>

    • Voordat een klacht wordt ingediend moet je aangegeven dat je op de hoogte bent van welke klacht in deze procedure kan ingegeven worden.

    • Na het aanvinken van <Gelieve aan te vinken om door te gaan> verschijnen onderaan het scherm nieuwe blokken waarin de klacht kan ingegeven worden.

    Vul alle velden aan. Voor volgende velden zijn er extra invoerinstucties:

    4: <Werkn. ID>

    • Vul je eigen Vlimpersnummer in bij <Werkn. ID> indien de klacht niet over één specifieke werknemer gaat

    5: <Soort klacht>

    • Selecteer Technisch enkel als de technische klacht eerst onderzocht werd door de afdeling HR Technologie en Data en als blijkt dat de technische fout bij het medisch controleorgaan ligt

    6: <Naam arts>

    • Vul enkel <Naam arts> in als het om een klacht over een controle of controlearts gaat

    Wanneer je klikt op Indienen wordt de klacht verstuurd naar het medisch controleorgaan. Ook de contractbeheerder krijgt een melding van de klacht.

    Tabblad Bestaande waarde zoeken:

    In dit tabblad kan je via verschillende zoekvelden een klacht opzoeken.

    Nadat een antwoord (PFD-bestand) op de klacht werd ontvangen krijgt de klacht een status ‘antwoord ontvangen’. De beantwoorde klacht genereert een item in de werklijst van diegene wie de klacht heeft aangemaakt. Tevens wordt een mail verzonden naar de beheerder van het raamcontract.

    Ben je akkoord met het antwoord? Klik dan op akkoord om de klacht af te sluiten.
    Ben je niet akkoord met het antwoord? Klik dan op niet akkoord om de klacht opnieuw naar het medisch controleorgaan te versturen.