chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Werken met Schakel

    Stel je als personeelslid binnen de diensten van de Vlaamse overheid een vraag via het ‘Vlimpers-contactformulier’? Dan komt deze vraag terecht in het achterliggende systeem ‘Schakel’ waarmee de medewerkers van het Agentschap Overheidspersoneel (AgO) aan de slag gaan. Deze webpagina bundelt alle informatie voor wie deze vragen in Schakel verwerkt.

    Kanaalsturing

    Hoe stuurt AgO de klant om contact op te nemen en waarom? De antwoorden lees je op onderstaande webpagina.  

    Specialisme en details

    Bij het indienen van een vraag of melding duidt de klant een ‘specialisme’ en ‘details’ aan in het Vlimpers-contactformulier. Wat houdt dit concreet in? Waarom is dit nodig? Alle informatie lees je op onderstaande webpagina.

    Schakel ABC

    Het ‘Schakel ABC’, ofwel het ‘afsprakenkader voor het behandelen van cases’, bevat beleidsprincipes met bijhorende technische instructies en concrete voorbeelden. Het is ingedeeld in 4 onderdelen of webpagina’s:

    Hoe klant ondersteunen?

    Personeelsleden

    Personeelsleden kunnen gebruik maken van instructiefilmpjes over het Vlimpers-contactformulier. Verwijs ook naar de snelstartkaart en de handleiding voor het aanmaken van zipbestanden. Lees meer op 'webpagina 'Vlimpers-instructiefilmpjes'.

    HR-verantwoordelijken

    HR-verantwoordelijken stellen hun vragen ook via het Vlimpers-contactformulier. Niet in eigen naam, maar via de generieke gebruiker voor hun team. Lees meer op 'webpagina 'Vlimpers voor HR'.

    Contact

    Meer informatie of een vraag?

    Contacteer de Schakel-beheerders via het Vlimpers-contactformulier. Wijs je vraag toe aan de behandelgroep ‘Tech & Data Dienstverlening’. Selecteer ‘Technisch probleem’ als specialisme en detail ‘Vlimpers contactformulier’.

    Suggesties?

    Heb je aanvullingen of een opmerking over deze webpagina? Meld je suggestie(s).