Gedaan met laden. U bevindt zich op: Welke ondersteuning is voorzien voor je smartphone? Vragen en antwoorden over jouw toestellen

Welke ondersteuning is voorzien voor je smartphone?

Stel dat je een probleem hebt, met één van de applicaties van Maximaal Digitaal op je smartphone...

Tot wie kan je je dan richten?

Het antwoord is drieledig:

  1. Contacteer de servicedesk en meld dat de office-omgeving op je smartphone niet meer werkt. Geef zoveel mogelijk inlichten over het probleem
  2. Afhankelijk van het niveau van ondersteuning dat je entiteit voorzien heeft voor jou:
    1. Heeft men self-service voorzien voor jou? Verwijder dan zelf de applicatie van je toestel en installeer ze opnieuw.
    2. Heeft men een basis-ondersteuning voor jou voorzien? Dan zal een helpdesk medewerker je telefonisch door het probleem loodsen, lukt dat niet, dan zal je alsnog de applicatie van je toestel zelf moeten verwijderen en ze opnieuw moeten installeren.
    3. Heeft men voor jou de uitgebreide ondersteuning voorzien? Dan zal de helpdesk medewerker je eerst telefonisch door het probleem loodsen. Lukt dat niet, dan zal er iemand langskomen om je te helpen.