Gedaan met laden. U bevindt zich op: Wat moet je doen als je e-mailadres wijzigt? Mobiel printen

Wat moet je doen als je e-mailadres wijzigt?

Het is mogelijk dat je van entiteit verandert en dat je e-mailadres ook verandert.

Bij het mobiel printen is je e-mailadres de sleutel voor het systeem om jouw print-outs bij te houden. Als je e-mailadres dus gewijzigd wordt, moet je deze wijziging ook doorgeven aan de dienst Gebruikersbeheer.

  1. Stuur een e-mail naar gebruikersbeheer@vlaanderen.be of telefoneer naar 1700
    1. Geef je oude en nieuwe e-mail adres
    2. Vraag om dit aan te passen met het oog op "mobiel printen"
  2. Na deze aanpassing kan het tot één dag duren vooraleer je mobiel zal kunnen printen (de synchronisatie gebruikt 's nachts).
  3. Doorloop daarna even de stappen uit Hoe start je met mobiel printen? (Stap 4)

    Wil je testen of de aanpassing geslaagd is?

    • Stap 1

      Open een testdocument naar keuze

    • Stap 2

      Kies Bestand / Afdrukken

    • Stap 3

      Selecteer Ricoh_PRAAS

    • Stap 4

      Klik op de knop Afdrukken

    • Stap 5

      Als de aanpassing van je e-mail adres correct is gebeurd, zal je document afdrukken bij de printer waar je je aanmeldt met je badge.
      Indien het niet gelukt is, bel je best opnieuw naar 1700.