chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Hoe deel je bestanden vanuit je lokale OneDrive voor Bedrijven-folder met iemand anders?

    Eindgebruikers

    Het zou kunnen dat je occasioneel bestanden wil delen met je collega's of met externen. Dat kan bijvoorbeeld met informatie die niet voor iedereen zichtbaar hoeft te zijn (bijvoorbeeld als je een receptie organiseert voor een collega die op pensioen gaat). Occasioneel delen met specifieke collega's of externen doe je zo:

    1. Open de folder OneDrive voor Bedrijven via je verkenner.
    2. Selecteer het bestand dat je wil delen via een rechtermuisklik.
    3. Kies voor OneDrive voor Bedrijven, en vervolgens voor Delen. Dit brengt je via je webbrowser naar de juiste locatie.
    4. Geef ten slotte de naam in van de persoon met wie je het document wil delen of het e-mail adres als het over een externe persoon gaat.

    Opgelet: je kan ook delen met externen, maar deze mensen hebben wel een Microsoft account nodig om toegang te krijgen tot jouw bestand.  Een Microsoft account (mailbox bij hotmail.com, outlook.com of live.com) is een manier waarop Microsoft de identiteit van de persoon kan controleren: zo weet je of het wel degelijk de juiste persoon is die jouw document opent/bewerkt. 

     

    < Vorige Overzicht alle vragen en antwoorden >