chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Hoe los je een synchronisatieprobleem in OneDrive voor Bedrijven op?

    Eindgebruikers

    Werkt je OneDrive voor Bedrijven sync client app niet goed? Ga dan volgende zaken na:

    • Zorg dat je OneDrive voor Bedrijven sync app up-to-dateis.
    • Zorg dat je bestands- en mapnamen geen ongeldige karakters of bestandstypes bevatten. (\ / : * ? " < > | # { } % ~ &)
    • Zorg dat het het maximaal aantal karakters voor bestanden en mappen niet overschreden is (<255).
    • Repareer de OneDrive voor Bedrijven-synchronisatieverbinding
    • Stop en herstart de synchronisatie voor een OneDrive voor Bedrijven-map

    Geven bovenstaande tips geen succes, raadpleeg dan zeker deze microsoft-pagina met een volledige probleem-oplossings-procedure...