chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Hoe deel je je vergaderverslag?

    Eindgebruikers

    Als je een verslag van een vergadering gemaakt hebt, dan zal het vaak zo zijn dat je dat wilt delen met de aanwezigen van die vergadering.

    Er zijn verschillende opties om dit te doen: je kan de pagina naderhand doorsturen via e-mail of je notities onmiddellijk in een gedeeld notitieblok zetten dat op Teams of SharePoint staat.

    Gemaakte notities via e-mail verzenden

    Notities die je in een van je eigen notitieblokken hebt gemaakt, kan je rechtstreeks vanuit OneNote doorsturen. Dit is vooral interessant als je enkel de notities van een bepaalde pagina wilt delen.

    1. Ga naar de pagina waarop je vergaderverslag (of andere info) staat.
    2. Ga naar het tabblad Start en kies Pagina per e-mail verzenden.
    3. Een Outlookbericht opent automatisch met je notities erin en het onderwerp van het bericht is de paginatitel.
      Breng de gewenste wijzigingen aan, vul de bestemmeling(en) in en verstuur het bericht.

    Notities delen via Sharepoint of Teams

    Bestaat er op SharePoint of in Teams al een notitieblok dat ideaal is om de notities die je wil nemen in te zetten, maak daar dan ineens gebruik van. Dat bespaart je tijd, want je hoeft achteraf het verslag niet meer te delen als alle deelnemers van de vergadering er sowieso toegang toe hebben.

    1. Ga naar het bewuste notitieblok in Teams of op SharePoint.
      In SharePoint is het notitieblok meestal beschikbaar via het hoofdmenu van de site, zoals in onderstaand voorbeeld.
      Tip: Zie je het niet? Dan kan je aan de beheerder van de SharePoint-site vragen om dit in orde te brengen.

    2. Het notitieblok opent automatisch in de browser (vanuit SharePoint) of in Teams (vanuit een Teamskanaal).
      Ga naar de juiste sectie en pagina en je bent klaar om eraan te beginnen.

    Tips

    • Als de afspraak van de vergadering in je Outlookagenda staat, kan je die gegevens heel snel aan de pagina toevoegen. Ga naar tabblad Invoegen en kies Vergaderdetails.

    • Werk je liever in de bureaublad-app? Klik dan bovenaan op Openen in desktop-app. Ook al staat dit notitieblok niet op je eigen OneDrive, toch kan je het voortaan gewoon gebruiken vanuit de bureaublad-app, net zoals je persoonlijke notitieblokken!