chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Hoe koppel je notities aan een Word of PowerPoint-bestand?

    Eindgebruikers

    Soms ben je een Word of PowerPoint-bestand aan het lezen en wens je voor jezelf notities te maken hierover. Met de functie gekoppelde notities kan je Microsoft OneNote aan één kant van het scherm vastmaken, zodat je aan de andere kant websites of programma's apps kunt bekijken. Je notities die je dan maakt, worden automatisch gekoppeld aan het bestand in Word of PowerPoint.

    1. Selecteer de tab  Controleren > Gekoppelde notities.
    2. Kies in het dialoogvenster Locatie selecteren een locatie voor de nieuwe notitiepagina en klik op OK.
      • Als je een sectie kiest, wordt er een nieuwe pagina in de sectie gemaakt.
      • Als je een bestaande pagina kiest, worden de gekoppelde notities toegevoegd aan die pagina. gekoppelde notities
    3. Verplaats de cursor in het OneNote-venster aan de rechterkant naar de positie waar je gekoppelde notities wilt gaan maken.
    4. Maak de notities op de normale manier. Tijdens een sessie met gekoppelde notities worden een miniatuurafbeelding van de pagina, een fragment van de tekst en een koppeling naar de documenten of webpagina's die je voor je onderzoek hebt gebruikt, opgeslagen, zodat je naar de broninhoud kan terugkeren vanuit OneNote. 

    Opmerking: je kunt op elk gewenst moment stoppen met het maken van gekoppelde notities. Klik hiervoor rechtsboven in het gedokte OneNote-venster op het pictogram in de vorm van een ketting en kies vervolgens Gekoppelde notities nemen stoppen.