Gedaan met laden. U bevindt zich op: Hoe stel je een afwezigheidsbericht in in Outlook online? Outlook

Hoe stel je een afwezigheidsbericht in in Outlook online?

Wanneer je één of meerdere dagen niet komt werken, is het gebruikelijk om een afwezigheidsbericht in te stellen. Zo zorg je ervoor dat mensen die je mailen een automatisch antwoord krijgen waarmee ze geïnformeerd worden dat je afwezig bent, wanneer je terug zal zijn etc.

  • Stap 1

    Klik op het tandwiel icoon

  • Stap 2

    Kies Automatische antwoorden

  • Stap 3

    Selecteer Automatische antwoorden verzenden

  • Stap 4

    Selecteer Begin- en eindtijd

  • Stap 5

    Selecteer ook de andere gewenste opties

  • Stap 6

    Vul de tekst in die als antwoord verzonden zal worden (! Tip: vergeet niet naar onder te scrollen want daar staan nog meer opties)

  • Stap 7

    Klik op OK.