Gedaan met laden. U bevindt zich op: Hoe beperk je het aantal secundaire versies in een bibliotheek? SharePoint

Hoe beperk je het aantal secundaire versies in een bibliotheek?

Wanneer secundaire versies worden bijgehouden kan je instellen voor hoeveel primaire versies je alle secundaire wenst bij te houden. Bijvoorbeeld voor de laatste 2 primaire versies kan je alle secundaire versies bijhouden. Wanneer je een versie publiceert, worden van de oudste primaire versie alle secundaire versies automatisch verwijderd.

  • Stap 1

    Open de bibliotheek waarvoor je de instelling wenst aan te passen.

  • Stap 2

    Klik op

    voor Instellingen > Bibliotheekinstellingen.

  • Stap 3

    In het blok met de Algemene instellingen, kiest je Instellingen voor versies.

  • Stap 4

    Activeer het bijhouden van zowel primaire als secundaire versies.

  • Stap 5

    Zet een vinkje voor Concepten behouden voor het volgende aantal primaire versies.

  • Stap 6

    Geef aan voor hoeveel primaire versies je alle secundaire versies wenst bij te houden.

  • Stap 7

    Klik helemaal onderaan op OK om te bevestigen.

Ter info: Afhankelijk van de situatie en het soort bestanden dat wordt opgeslagen, kan je bijvoorbeeld kiezen voor:

  • Primaire en secundaire (concept)versies maken.
  • Geen limiet instellen voor het aantal primaire versies (door het bijhouden van secundaire versies zal dit aantal sowieso beperkt zijn).
  • Enkel concepten bijhouden voor de laatste [x aantal] primaire versies.