chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Hoe ga je om met een tweede inkomende oproep?

    Eindgebruikers

    Wanneer je in een oproep of vergadering zit en je krijgt een tweede oproep, heb je de mogelijkheid om 

    • deze te weigeren
    • of te beantwoorden

    Net zoals elke inkomende oproep, verschijnt de tweede oproep in de vorm van een banner rechts onderaan je scherm.

    De tweede oproep weigeren

    1. Rechtsonder verschijnt een banner met de nieuwe oproep.
      Inkomend gesprek banner
    2. Klik op de rode ophangknop

    Tip
    Wat er nu precies met de oproep gebeurt, hangt af van je instellingen in Teams: wordt de oproep doorgeschakeld naar je gsm of naar een collega? Of krijgt de beller je voicemail te horen?

    De tweede oproep beantwoorden

    1. Rechtsonder verschijnt een banner met de nieuwe oproep.
    2. Neem de oproep aan met camera of enkel audio.
      Het eerste gesprek (of de vergadering) wordt automatisch in wacht gezet voor jou (eventuele andere deelnemers kunnen wel voortpraten).
      Inkomend gesprek banner
    3. Het venster van de tweede oproep wordt geopend en je kan het gesprek met de tweede beller voeren.
    4. Wanneer je klaar bent met het tweede gesprek, klik je in dat venster op Verlaten
      Het venster sluit.

    5. De eerste oproep staat nog in wacht, klik in dat venster op Hervatten om het gesprek te hernemen.

    Tips 

    • Als je tijdens een oproep of vergadering niet gestoord wil worden door een tweede oproep, wijzig je status in Teams dan naar ‘Niet storen’. Inkomende oproepen worden dan onmiddellijk omgeleid naar je voicemail, je gsm of een andere optie, afhankelijk van je instellingen bepaald in Teams.
    • Als er iemand is die jou altijd zou moeten kunnen bereiken, zelfs als je in “Niet storen” zit, kun je voor hem of haar een Prioriteitstoegang instellen:
      1. Klik op je profielfoto in Teams
      2. Selecteer Account beheren
      3. Selecteer Privacy en klik vervolgens op Prioriteitstoegang beheren
      4. Voeg de persoon of het telefoonnummer toe en sluit de instellingen af