chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Hoe laat je de presentator weten dat je een vraag of reactie hebt?

    Eindgebruikers

    Tijdens online presentaties, waarbij deelnemers hun microfoon uit hebben staan, wil je degene die presenteert mogelijk niet storen tijdens de presentatie. Gelukkig is er een stille manier om aan te geven dat je iets wil zeggen of vragen: je kan je hand opsteken in Teams.

    1. Klik in de balk met vergaderopties bovenaan op het hand icoon.
    2. Klik daarna op het hand.
      Er verschijnt een hand-icoon bij je videobeeld.
      hand opsteken
    3. De presentator krijgt een melding dat je je hand opgestoken hebt en kan het hand-icoon verwijderen nadat je hebt gesproken. In de deelnemerslijst kan iedereen zien wie zijn/haar hand heeft opgestoken. Als meerdere mensen hun hand hebben opgestoken, worden zij opgelijst in de chronologische volgorde waarin dat gebeurde.

    Tip

    Deze knop geeft je niet enkel de mogelijkheid om je hand op te steken, je kan hem ook gebruiken om te interageren tijdens een vergadering. Dit doe je bijvoorbeeld door een duim op te steken, wanneer je akkoord bent. Andere opties zijn: 

    • Een hartje geven
    • Een applaus geven
    • Lachen

    Wanneer je hierop klikt, krijgen de anderen dit te zien op hun vergaderscherm:
    Duim

    Bij jezelf, zie je dit ook tijdelijk:

    Duimpje