chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Hoe voeg je een tab naar een bestaande OneNote notitieboek toe?

    Eindgebruikers

    Het kan nodig zijn om een ​​bestaand OneNote notitieblok aan een team toe te voegen; bijvoorbeeld een centrale OneNote met alle notities die moeten worden gedeeld met (en aangevuld/bewerkt door) alle leden binnen een dienst. Deze fiche beschrijft hoe je in Teams de link naar zo’n notitieblok kan maken met behulp van een tabblad.

    1. Selecteer het betreffende team in Teams.
    2. Selecteer het kanaal waaraan je het notitieblok wil toevoegen
      Hoe voeg je een tab naar een bestaand OneNote-notitieblok toe
    3. Klik op het icoontje om een tabblad toe te voegen
      Een tabblad toevoegen naar een bestaande OneNote notitieblok
    4. Selecteer de OneNote tegel
      Selecteer de OneNote tegel
    5. Selecteer het notitieblok en klik op Opslaan
      Selecteer het notitieblok en klik op Opslaan
    6. Je ziet nu het tabblad met het notitieblok in Teams.

    OPMERKING
    De bestaande OneNote moet zich op een locatie bevinden die toegankelijk is voor alle teamleden, uiteraard is de meest voor de hand liggende plaats op een SharePoint-site.

    Nuttige video's (enkel toegankelijk voor werknemers Vlaamse overheid)