Gedaan met laden. U bevindt zich op: Hoe voeg je een tab naar een bestaande OneNote notitieboek toe? Vragen en antwoorden over Teams

Hoe voeg je een tab naar een bestaande OneNote notitieboek toe?

Het kan nodig zijn om een ​​bestaand OneNote notitieblok aan een team toe te voegen; bijvoorbeeld een centrale OneNote met alle notities die moeten worden gedeeld met (en aangevuld/bewerkt door) alle leden binnen een dienst. Deze fiche beschrijft hoe je in Teams de link naar zo’n notitieblok kan maken met behulp van een tabblad.

  • Stap 1

    Selecteer het betreffende team in Teams.

  • Stap 2

    Selecteer het kanaal waaraan je het notitieblok wil toevoegen

  • Stap 3

    Klik op het + icoontje om een tabblad toe te voegen

  • Stap 4

    Selecteer de OneNote tegel

  • Stap 5

    Selecteer het notitieblok en klik op Opslaan

  • Stap 6

    Je ziet nu het tabblad met het notitieblok in Teams.

OPMERKING
De bestaande OneNote moet zich op een locatie bevinden die toegankelijk is voor alle teamleden, uiteraard is de meest voor de hand liggende plaats op een SharePoint-site.

Nuttige video's (enkel toegankelijk voor werknemers Vlaamse overheid)

Tabs(opent in nieuw venster)

OneNote gebruiken in Teams(opent in nieuw venster)